VOP
Všeobecné obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy o poskytování služeb uzavřené prostřednictvím webového rozhraní https://runatlantic.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi podnikatelem:
Patrik Rybníček, se sídlem U Kuchyňky 343/48, 674 01 Třebíč
IČ: 09767444
zapsaný v živnostenském rejstříku vedeném u Městského úřadu Třebíč
telefonní číslo: (+420) 725 258 280
kontaktní e-mail: [email protected]
jako poskytovatelem služby
a vámi jako uživatelem služby.
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ (Článek 1)
1.1. Shrnutí obsahu obchodních podmínek
Smlouvou o poskytování služby (dále jen „smlouva“) se zavazujeme poskytnout vám službu specifikovanou níže a na webovém rozhraní a vy se zavazujete uhradit nám za tuto službu cenu uvedenou ve webovém rozhraní. Cena za službu (nebo jenom „cena“) zahrnuje i náklady spojené s jejím poskytnutím.
1.2. Předmět plnění
Naší službou je poskytování poradenské a konzultační činnosti v oblasti amatérského sportu a motivace či inspirace pro další fyzický rozvoj. Rovněž vám dodáme tréninkové plány, doporučení a zejména video tréninky. Video obsah a případné individuální služby jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku, který je dostupný na webovém rozhraní. Pro využívání našich služeb je nutné si na webovém rozhraní založit uživatelský účet (dále jen „registrace“). Použití námi sestaveného tréninku, využití tréninkového plánu či video tréninku závisí na vaší svobodné vůli. Správné plnění tréninku je jen jedním z předpokladů dobrého zdravotního stavu, fyzické kondice a redukce tělesné hmotnosti, když tyto mohou být ovlivněny i dalšími faktory jako skladba stravy, psychické rozpoložení apod. Optimální skladba stravy i fyzické námahy by měla být konzultována s lékařem, a to zejména s ohledem na váš aktuální i dlouhodobý zdravotní stav.
1.3. Kdy se jedná o spotřebitelskou smlouvu?
O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a poskytnutí služby objednáváte mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě by se o spotřebitelskou smlouvu nejednalo a nevztahovala by se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek.
1.4. Zvláštní upozornění
Jako spotřebitel máte především:
- – právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních podmínkách a na webovém rozhraní).
Jako spotřebitel však v tomto případě nemáte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů „bez udání důvodu“, neboť se jedná o digitálně dodávané služby bez hmotného nosiče. Potvrzením ve webovém rozhraní při registraci a objednávce stvrzujete, že žádáte o poskytnutí plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
1.5. Čím se řídí náš právní vztah?
Náš právní vztah se řídí následujícími dokumenty:
- – Těmito obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují naše vzájemná práva a povinnosti;
- – Reklamačním řádem, podle kterého budeme postupovat při reklamaci služby; Podmínkami užití webového rozhraní, které upravují registraci a používání uživatelského účtu, ochranu Vašich osobních údajů, ochranu obsahu webového rozhraní a některé další vztahy související s využíváním webového rozhraní;
- – Podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
- – A v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:
- -> zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v účinném znění (dále jen „občanský zákoník“);
- -> zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).
Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní vztah obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany.
1.6. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?
Potvrzením ve webovém rozhraní při registraci a při potvrzení objednávky stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasíte s nimi. Znění obchodních podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.
- SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY (Článek 2)
2.1. Jak uzavíráme smlouvu o poskytování služby?
Na webovém rozhraní je uvedena charakteristika služby s popisem jejích vlastností. Na webovém rozhraní jsou rovněž uvedeny konečné ceny služeb. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste se nejdříve registrovali na webovém rozhraní a dále potvrdili objednávku v souladu s těmito obchodními podmínkami. Do webového formuláře registrace je nutné doplnit požadované údaje. Údaje uvedené ve webovém formuláři považujeme za správné a úplné. Před odesláním webového formuláře ke zpracování máte možnost zkontrolovat a změnit údaje zadané do webového formuláře. Webový formulář zadáte ke zpracování stisknutím tlačítka „Registrovat se“.
2.2. Kdy je tedy smlouva uzavřena?
Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy nám je doručen vámi řádně vyplněný registrační formulář a taktéž je potvrzena objednávka služby se souhlasem s VOP.
2.3. Textová podoba smlouvy
Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Je uzavírána distančně, prostřednictvím internetu. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, naše nabídka služeb na webovém rozhraní a vámi vyplněný registrační formulář s potvrzením objednávky.
2.4. Co když něčemu ve smlouvě nerozumíte?
V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu. Rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace.
2.5. V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít?
Smlouvu lze uzavřít výhradně v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném provedení.
2.6. Je smlouva někde uložena?
Smlouvu (včetně těchto obchodních podmínek) archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám.
2.7. Můžete již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit?
Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali, můžete zrušit či změnit telefonicky nebo e‑mailem. Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení či změny objednávky jsou možné pouze po dohodě s námi.
2.8. Jak zjistíte, že jsme přijali objednávku a kdy je uzavřena smlouva?
O obdržení objednávky vás budeme informovat. Informace o obdržení objednávky je zároveň přijetím objednávky z naší strany.
Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je vám doručeno přijetí objednávky dle předchozí věty z naší strany na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
2.9. Je objednávka automaticky obnovována? Jak postupovat pro automatické obnovení objednávky na další měsíc?
V den první objednávky se vám začne odpočítávat lhůta splatnosti (čtrnáct dní – viz článek 3). Veškeré služby webového rozhraní jsou poskytovány na časové období jednoho měsíce. Po uplynutí tohoto období se vám automaticky začne odpočítávat následující lhůta splatnosti pro nový měsíc. Pokud do lhůty splatnosti (čtrnáct dní od začátku nového časového období) nedorazí vámi provedená platba (doporučujeme nastavit trvalý příkaz), je námi poskytovaná služba považována za ukončenou a nadále se váš uživatelský účet převede zpět do neplaceného režimu. Měsíc je brán v rámci předplatného jako 30 dní.
2.10. Jak často je možné plán měnit?
Plán je možné měnit jakkoliv často. Poskytovatel služby si však vyhrazuje právo, v případě zneužívání přepínání plánů pro vyhnutí se placení (či při pouhém podezření k vyhnutí se placení), pro dlouhodobé zastavení možnosti měnit plán nebo ke smazání uživatelského účtu vykazující popsané chování.
- PLATEBNÍ PODMÍNKY A PODMÍNKY (AUTOMATICKÉHO) PŘEDPLATNÉHO (Článek 3)
3.1. Jakým způsobem můžete uhradit cenu služby?
Zpoplatněné služby se hradí bezhotovostně, prostřednictvím bankovního převodu na náš účet s těmito údaji (pokyny vám budou sděleny v potvrzení objednávky – pro automatické obnovování doporučujeme trvalý příkaz viz článek 2.9.):
– číslo účtu: 2030159011/3030
– variabilní symbol: vaše rodné číslo (viz e-mail objednávky)
3.2. Kdy nastane splatnost ceny?
Při bezhotovostní platbě je cena splatná do čtrnácti dnů od přijetí objednávky, cena je uhrazena okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet. Pokud neobdržíme cenu v době splatnosti, vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy.
3.3. Kdy se od okamžiku objednávky zpřístupní placený digitální obsah?
Placený digitální obsah se vám zpřístupní ihned po přijetí objednávky. Pokud však do 14 dnů nepřijmeme vaši platbu za toto období, je námi poskytovaná služba považována za ukončenou a nadále se váš uživatelský účet převede zpět do neplaceného režimu.
3.4. Jak se dozvím o automatickém prodloužení a potvrzení platby?
Po každé vámi provedené platbě v rámci lhůty splatnosti pro každé aktuální i další období vám zašleme potvrzení platby na vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.
3.5. Můžeme požadovat zálohu nebo uhrazení předem?
Vezměte na vědomí, že v souladu s § 2119 odst. 1 občanského zákoníku jsme oprávněni požádat vás o uhrazení celé ceny zboží (příp. zálohy) před jeho odesláním nebo předáním.
3.6. Jak vystavujeme potvrzení platby?
Souhlasem s těmito obchodními podmínkami nám udělujete souhlas s vystavením potvrzení a provedení platby elektronickou formou.
- ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (Článek 4)
4.1. Můžete od smlouvy odstoupit?
Jako spotřebitel nemáte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů „bez udání důvodu“, neboť se jedná o služby, které jsou dodávány digitálně, bez hmotného nosiče. Potvrzením ve webovém rozhraní při registraci a při potvrzení objednávky stvrzujete, že žádáte o poskytnutí plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Zároveň vám sdělujeme, že v takovém případě nemáte právo od smlouvy odstoupit.
Máte však právo nezaplatit za službu do čtrnácti dní, tedy do konce lhůty splatnosti, a v tom případě tak odstoupíte od smlouvy a ukončíte předplatné služby.
4.2 Kdy můžeme odstoupit od smlouvy my?
Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:
- – technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena zcela zjevně chybná cena služby;
- – službu z objektivních příčin není možné za původních podmínek poskytnout;
- – plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním;
- – neobdrželi jsme od vás kupní cenu v době splatnosti;
- – v případech Vašeho podstatného porušení těchto obchodních podmínek či Podmínek užití webového rozhraní;
- – bez uvedení důvodu.
V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je vůči vám účinné okamžikem, kdy je vám doručeno. Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili cenu za službu, vrátíme vám přijatou částku bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu, a to do pěti dnů od odstoupení od smlouvy.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ (Článek 5)
Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména pak občanským zákoníkem. Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k vaší spokojenosti.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ (Článek 6)
6.1. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?
K poskytování služeb jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů na ochranu spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.
6.2. Jak vyřizujeme stížnosti?
Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na subjekty uvedené v článku 6.1. Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové nedodržujeme.
6.3. Co byste ještě měli vědět?
Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení) hradíte sami. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v písemné formě, a to buď zasláním e-mailem, doporučeně poštou nebo osobním doručením. Z naší strany vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou ve vašem uživatelském účtu. V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.
6.4. Práva duševního vlastnictví
- – Prostřednictvím webového rozhraní může uživatel zveřejňovat obsah chráněný právy duševního vlastnictví (zejména fotografie, komentáře, hodnocení a recenze).
- – Zveřejněním obsahu prostřednictvím webového rozhraní udílí uživatel provozovateli aplikace bezúplatnou, nevýhradní, převoditelnou, územně a časově neomezenou licenci k jakémukoliv zveřejněnému obsahu.
- – Uživatel je plně odpovědný za to, že je držitelem veškerých práv ke vloženému obsahu. Pokud obsah zachycuje podobu uživatele a/nebo třetích osob, uživatel výslovně souhlasí s rozšiřováním své podoby v rámci výše uvedené licence, a potvrzuje, že souhlas s rozšiřováním podoby získal od všech vyobrazených osob. Tento souhlas je udělen na dobu neurčitou a je kdykoliv odvolatelný.
- REGISTRACE NA WEBOVÉM ROZHRANÍ (Článek 7)
7.1. Jak se můžete registrovat na webovém rozhraní?
Registrací prostřednictvím registračního formuláře na webovém rozhraní je založen uživatelský účet. Přístupové údaje do uživatelského účtu uchovávejte v tajnosti. Neneseme odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.
Informace uváděné při registraci musí být pravdivé a úplné. Účet, při jehož založení byly použity nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit. V případě změn ve vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou úpravu v uživatelském účtu.
7.2. K čemu uživatelský účet slouží?
Prostřednictvím uživatelského účtu můžete především objednávat poskytované digitální služby, přistupovat k všem funkcím daného placeného či neplaceného plánu a spravovat uživatelský účet. Případné další funkce uživatelského účtu jsou vždy uvedeny na webovém rozhraní.
7.3. Kdy můžeme váš uživatelský účet zrušit?
Vezměte na vědomí, že máme právo váš uživatelský účet bez náhrady zrušit, pokud prostřednictvím vašeho účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů nebo těchto obchodních podmínek.
- OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ (Článek 8)
8.1. Je obsah webových stránek chráněn autorským právem?
Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, videa a další) je chráněn naším autorským právem nebo právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií, videí a textů umístěných na webovém rozhraní.
8.2. Odpovědnost a užívání webového rozhraní
Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat postupy, které by mohly narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém.
Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám škodu, která vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.
Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 1. 2021